DÅLIG UPPDATERING

Jag vet, jag har inte bloggat sen jag vet inte när. 
Men vi åkte upp till Emma i Götene dagen efter Julafton, och vi ska hem i morgon. 
Vi har hittat på massor, knappt haft en lugn stund, men ack vad mysigt de är. 
 
Vi har varit på mellandags rea två dar i rad hittade lite till Willhelm 2 byxor och 1 tröja och 2 byxor till mig. Sen har barnen åkt traktor en dag, leklandet var vi på idag på förmiddagen. 
 
Åkte hem och gjorde god nyårs middag som bestod av, bakpotatis och bacon röra och brun sås och till de hjort file tror jag de var och sallad till de super gott. Efterrätt bestod av marängsviss, barnen uppskattade de super mycket och självklart fick dem barn champange som vi skålade med efter vi smällt smällare. 
 
Bästa veckan på länge, haft super trevligt och mysigt här uppe. 
Imorgon blir de att åka hem till lilla Uddebo igen, har en del att städa där nu när jag kommer hem tror jag och tvätta. Men ska försöka komma i väg till pappa innan skolan börjar igen. 
 
Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, uppdaterar i morgon när jag kommer hem. 
 
Gott nytt år mina vänner! 
 
 
Har ni några nyårs löften? Såfall vad för några? Jag tänkte skriva mina här imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0