FREDAG

Idag har vi faktiskt hunnit med en JÄVLA massa och dagen är långt ifrån slut. 
Vi vakna runt kvart över nio idag, jag hoppa in i duschen och sen frukost till Willhelm. 
Sen när vi tagit på oss och ätitit, så åker vi till Svenljunga för att Willhelm och Johan skulle klippa sig. 
Dem blev så himla snygga mina pojkar, Willhelm var så duktig satt lugnt och stilla. Efterråt stötte vi på min mamma stod och prata lite. Sen på vägen hem blev vi sugna på pizza så vi åkte till Tranemo och beställde en familjepizza åkte hem och åt, sen var de dags för kalas, då åkte vi till Limmared för lite kalasande. 
 
Nu är vi hemma, och nu ska jag försöka komma igång och städa lite.
 
 
 
Min vackra son! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0