HEMMA MED MIN SJUKLING!

Har glömt av att blogga på nån dag nu. 
Jag gick till skolan i måndags, och varit hemma igår och idag med mammas kille som är dålig. 
Vi har varit hemma och tagit de lugnt bara, kollat tv och bara myst. Jag har passat på att tvätta lite när jag ändå är hemma.
 
Det var synd att man missa de roliga i skolan, skulle varit med i ett rollspel i tisdags för niorna som kommer på besök i gymnasiet. Men Willhelm blir ofta dålig när de händer nått annorlunda och roligt i skolan, de är synd. Men man kan självklart inte hjälpa att barnet blir sjukt. Och jag hoppas de gick bra för alla i klassen ändå, och jag hörde att de gick kanon, bästa daniella tog över min roll. :) 
 
Idag var Willhelm lite piggare, vilket är jätte skönt. Men blir de blir ingen skola imon heller, han är inte riktigt feber fri mamma prins. Men imon ska jag till skolan och lämna korvpengar även hämta skolböker, så jag kan plugga under helgen. På fredag är jag och min klass lediga från skolan. :)
 
Nej nu ska jag mysa vidare med tända ljus och tv.
Hoppas ni har en bra kväll. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundmark

Det gick jätte bra, alla var jätte duktiga. Synd att du inte var med. Hoppas lillkillen blir bra snart, ha en bra lång helg Jessica! Massvis med kramar

Svar: Skönt! :) Han är på bättrings vägen. Kommer en stund och ska hämta böcker idag, kanske syns då. Saknar er jätte mycket! Kraaam <3
jessica

2012-12-05 @ 20:43:19
URL: http://jennyevalundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0