BILD BOMB

Som ni vet som jag skrivit om teater som vi skulle på idag. 
Vi var på den och de vr helt fantastisk sååååååå duktiga var dem. Och dem skämtade ja de var super kul! Jag ska verkligen gå på deras teater igen när de blir en till. 
 
Sitter och väntar på x factor ska börja! 
Malcolm, J.E.M och Awa är mina favoriter.
 
Willhelm slocknade som vanligt i soffan nyss, alltid efter dagis är han super trött. 
Men de blir mysigare på lördagar när han sovit ut, då är han inte lika trött på kvällen och vaken lite längre så man hinner mysa med honom. 
 
Imorgon har jag tänkt att vi ska göra trolldeg och måla figurer vi gör. Det kommer han nog tycka han är super roligt. Han älskar att leka med lera. 
 
 
Här kommer lite bilder. :)
 
 
 
Min vackra trollunge <3
 
 
 
Våran älskade Tjavo. :)
 
 
 
Willhelm gjorde farsdag present till johan. :)
 
 
 
Köttbulle tjuven :)
 
 
 
 
Bjuder på ett fint citat.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

du har jättefin blogg ! puss

Svar: tack älskade gumman, du har också jätte fin blogg! <3
jessica

2012-11-16 @ 20:47:12
URL: http://nattstad.se/feliciawallin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0