Gekås

Godkväll!
Idag har vi varit på gekås hela dagen. 
Vi gick upp tog på oss sedan åkte vi och lämnade Willhelm hos sin farfar, som passa han hela dagen. 
Hittade lite grejer, jag var där i onsdags med och köpte lite kläder så idag köpte vi de som behövdes hem. Det blev lite skölj medel och tvätt medel och lite sådant, även lite julklappar. Hittade även ur snygga vinterskor till Willhelm med. Dem ska han få imorgon eftersom han inte ville med oss hem idag när vi skulle hämta honom. Så han sover hos sin farfar i natt. 
 
Igår var johan och köpte ny bil med, jag tycker om den jätte mycket en passat 99 kombi. :) 
 
nog skrivet av mig, nu ska jag kolla film! :)
 
Jag är jätte snål med bilder, men de kommer komma mer bilder inom kort. 
Min dator har varit sönder och alla bilder försvann, och jag har inte tagit några nya bilder på ett tag. 
Men jag ska börja göra de igen, de är så tråkigt med en blogg utan bilder. 
 
kram jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0