GUD VAD JAG ÄR SLUT!

Helt slut efter denna dagen, sista lektionen var de idrott och vi spelade vollyboll och lite basket. 
Fick även GODKÄNT i naturkunskaps provet som jag plugga på häromdagen, silken lättnad! 
Har även hämtat Willhelm och han sitter och äter lite kvällsmat. Och jag ska nog lägga mig tidigt med han idag, för jag somnar snart. Elin sitter här med så ska nog snart vara lite social mot henne. Älsklingen min slutade nu med och är på väg hem. 
 
Har så mycket bokat denna månaden så de är helt gale,t inte van vid att ha så mycket att göra :). 
19:e ... 
23:e november: ska vi ha mini julafton hos pappa för att farmor kommer, kunde inte senare, mysigt att träffa henne träffar ju inte henne så ofta 1-2 ggr om året kanske. 
30:e Skräk films kväll hos en klass kompis sara, vi har en skoluppgift om skräk. Då vi tänkt att kolla några och jämföra gammal skräck och ny skräck. 
31:e julmarknad i håksvik med Daniella en annan klass kompis, vi ska sälja grejer till afrika resan, även vara hemma och mysa med hennes syskon och willhelm. 
 
 
 
 
 
 
 
Nej om jag ska ta och vara lite social här hemma. Skriver mer sen! :) 
'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0