SISTA DAGEN GJORD

Idag gjode jag sista dagen på min praktik plats på västergårdens dagcenter. Det var sorligt att säga hejdå till dem. Kommer sakna dem så mycket! Vilka härliga människor de är de uppe även personalen är fantastisk. Så fick jag ett väldigt bra omdöme och är jätte glad för de! Imorgon ska jag och en klass kompis kolla på teater i tranemo med hennes mamma och sambo, ordnar de för människor som har fysiska och psykiska funktionnedsättningar. Och de är väldigt roligt för dem. Härlig ide dem kommit på. 
 
Nu ska jag strax gå upp till dagis och hämta min lilla plutt, sen ska vi hem och laga mat. Potatismos, köttbullar och gräddsås står på menyn hemma hos oss idag. Mums! 
Tänkte även ta med kameran och ta lite kort, vill ha lite mer bilder till bloggen. 
 
Sen ska jag göra klart mina apl uppgifter, men hade tagit med mig fel bok hem. Men ska till skolan och hämta den imorgon så allting blir klart efter helgen. Så man slipper tänka på det mer. Hade ju varit skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0