SNART FREDAG IGEN

Då var de kväll igen.
Allting går så himla fort, hinner knappt med ju!
Ja i morgon är de fredag igen, och jag blir hemma imorgon med. 
Så snart är de måndag igen, haha. Det är verkligen så, detta året har gått fortare än någonsin tycker jag. 
Vi åt middag nyss, blev makaroner och stekt falukorv det slank ner gått. Willhelm försökte somna redan halv fem. Men gjorde han pigg genom att fråga om han ville hjälpa mig att diska, och de ville han. Tur att man har en hjälpande hand hemma, mammas stolle. :) 
 
Nu ska jag ta en alvedon och hoppas att min dunder huvudvärk går över, sen ska jag plugga på min apl uppgift. 
 
Ha en kanon kväll! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0