SÖNDAG

Skola imorgon.
 
Nu går jag vård och omsorg andra året. Jag har aldrig tyckt om att gå i skolan, men när jag träffade mina klass kompisar som vände allting. Jag trivs som fan i skolan och jag har även fått världens bästa kompisar. Och de är så himla roligt att gå upp på morgon ja jag ska till skolan och träffa alla igen. Och jag har aldrig haft så bra betyg som jag har nu. Men jag kämpar på för Johan och Willhelm skull. Vi vill ha hus i framtiden och så, och dit ska vi komma också. Någon gång så kommer vi ha ett hus. 
 
Något jag skulle vilja jobba med, de är dag center eller någonting.Helst av allt vill jag bli barnmoska, men de får jag ta längre fram. Efter studenten så vill jag börja jobba. Jag orkar inte läsa vidare. 
 
Men de är helt galet vad fort allting går, de känns som de var igår jag börja ettan typ, men snart har halva terminen i  tvåan gått. Det som är så himla synd är att min lilla syster hoppade av min klass. Saknar henne, men hon har fått körkort och jobb. Hon läser nog vidare sen. Men men, de är hennes liv och hennes val. Men jag saknar henne. 
 
aja nog tjatat om skolan. 
 
Snart kommer min älskade son hem, saknar honom min lille plutt. Det ska bli kul och se vad han tycker om sina nya skor, som vi köpte igår. :) 
 
kram jessica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0