TORSDAG

Idag har det varit skolan, när jag gick till bussen låg Willhelm och Johan kvar i sängen. Sicka lyllosar, var så avis. Men de har gått bra i skolan, riktig rolig skoldag. Dem första lektionerna va sega, men den kom vi till vård och omsorgs lektionen. Där hade vi sittrond när man sitter och pratar om sitt arbete. Då hör vi plötsligt ett ojjjjjjjj, då hade Jenny råkat tända eld på ett papper. För vi hade tända ljus när vi satt och prata runt bordet. Och de börja lukta, läran får panik och kastar plastmappar på de. Men som tur va så sattes inte brandvarnan igång, och de hände inget mer än att liten bit på pappret brann upp. Haha, jenny trodde säkert hon skulle komma undan och prata om sitt arbete, haha. skämt och sido. :) Och sista lektionen kolla vi på film, och de var världens tråkigaste film tycker jag. Fåglarna hette den riktigt gammal. Slutet var katastrof, sen körde min svenkalärare hem mig, snällt gick med en klasskompis korvar, han var sjuk så jag var snäll och tog dem. Haft tur både igår och idag, igår gick jag med mina egerna korvar och då såg Fanny mig och plocka upp mig. Och i dag läraren, snällt! :)
 
När jag kom hem, var hela lägenheten städad av älskling, jätte fint! Imon är de jag som ska sätta igång med tvätten. Blivit lite för mycket av det nu. Men imon ska de tvättas och levereras korv. Sen på lördag ska vi bort jag och willhelm. 
 
Nu ska Willhelm bada, och jag ska göra min idrottsuppgift. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0