hängiga

Godmorgon på er!
Gud vilket vår väder vi har, jag älskar det!
Men de är synd att man håller på att bli dålig, både jag och Willhelm sitter hängiga i soffa. Vi ska snart bege oss ut med på en promenad med hunden. Men de är la ta mig fanme typiskt att bli sjuk när man har lov. Men de är bättre att vara sjuk på lovet än att missa massa skola. 
 
Men de värsta är ju att man ska ut på hajk på söndag, får se om jag klarar av det. Men är jag inte blivit super sjuk innan dess så ska jag banemej ut på hajk. Pepparpeppar ta i trä! 
 
Nej ska försöka städa lite här idag, blev inte mycket städande igår, de blev mest tvättande. 
 
Sen efter städanet ska bara jag ligga i soffan och kolla film och hoppas på att vi blir pigga och glada. 
 
pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0