Så glad

Jag är så glad att de går så bra nu, fått sommarjobb och allt. Allt känns bara så perfekt nu.
Nu ska jag köpa mig en cykel ska göra det nästa månad, så att jag kommer till jobbet i sommar och de kommer inte vara bra att bara komma till jobbet jag kommer även satsa på att gå ner i vikt till 100% i sommar och då får man både pengar och viktminskning på köpet. Kanon bra! 
 
Och de bästa är att jag kan vara med att försörja familjen, jag hatar att inte kunna hjälpa till så mycket. Men de är skönt ner saker och ting flyter på. Och jag trivs så jävla bra där jag ska ha sommar jobb, det är där jag hade min praktik januari-mars på solrosens demensboende. 
 
Vi har degat i soffan hela morgonen, som sagt både jag och Willhelm är dåliga. Inte alls kul, jag hade tänkt att åka till badhuset med Willhelm nu på lovet och hitta på lite saker. Men vi har nästan bara legat i soffan hela lovet. Inte alls kul, och jag hoppas till gud att jag är bättre tills på lördag. HAJK! Jag är så rädd att inte bli godkänd i kursen om jag inte hänger med. Men jag kan inte ligga ute i minusgrader på nätterna med feber och ont i halsen! :/
 
Vi får se hur de blir! 
 
Puss och kram skumbanan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0