22:22

Ja, som sagt va i Gislaved innan och de gick bra. 
Jag fick ta ut spiralen och ska sätta i en ny den 31/1, så jag hoppas de inte blir några mer problem sen. 
Min spiral hade åkt ner flera cm jag tror han sa 19 cm. Men man hörde knappt vad läkaren sa alltså. 
 
När jag kom hem mådde jag inte alls bra, de va katastrof smärta i magen och illamående. 
 
Imorgon ska jag vara i skolan till kl 19.35 ska vara med på öppet hus som är på kvällen, de ska bli roligt missade de förra året för jag fyllde år. 
 
Jag fyller år på torsdag också, fan kan inte fatta att jag blir 20 år. Hahha, tiden går fort alltså. Har hört de är nu de går ut för. Gammal och grå. Nej då! hahaha. 
 
På ondag är min första praktik dag på demens boede också, de ska bli spännande. Men de kommer bli tufft att åka 06.35 bussen, men min älskling hjälper till och kör Willhelm så de ska nog inte bli några problem! :)
 
Nej nu ska jag sova, godnatt sov gott! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0