ÅT SIDAN

Bloggen har verkligen hamnat åt sidan, de har inte varit menningen. 
Har inte hunnit blogga, jag har haft fullt upp. 
 
Vi kom hem från Götene i tisdags, och haft fullt upp med att packa upp och röja här hemma. Det såg ut som en bombnedslag när vi kom hem, haha. 
Men nu ska jag försöka komma igång med bloggen igen, de har inte hänt så mycket sen vi kom hem.
Bara varit hemma, plockat och tvättat lite och tagit ner allt julpynd. 
 
Snart är lovet över känns galet, de börja ju nyss. Allting går verkligen fort, hinner knappt med längre. 
Men när vi kommmer tillbaka till skolan så går vi bara två veckor sen är de praktik i 5 veckor igen. 
 
Nått jag längtar efter de är våren, de är så jävla mysigt men snart är den ju här om de ska gå fort. 
 
 
Längtar ni efter våren? :)
 
Jag ska försöka komma igång och blogga bättre igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0