FALKENBERG

Idag är jag seg som bara den, somna inte förens halv 3. 
Men jag fick en rejäl sov morgon, vakna klockan 11 och när jag vakna så sov även Willhelm. Han vakna kl 11.30 :) härligt. 
 
Idag blir de nog att åka till Falkenberg och vara där över helgen. 
Umgås med pappa, Willhelm saknar morfar jätte mycket. Skulle ringa pappa innan, Willhelm bara jag ska prata med morfar först. 
 
På söndag är de STOR STÄDNING hemma som gäller!
För jag vill ha de fint innan skolan börjar, så man kan komma hem efter en trött skoldag och bara plugga och sklippa tänka på städning. Det är underbart! 
 
Nej om jag kanske ska packa lite och sånt nu då! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0