Läkarbesök och skola

Idag när vi började första lektionen åkte vi runt till alla praktikplatser vi ska vara på.
Och när jag kom till mitt ställe blev jag väldigt lättad, jag har varit lite skeptisk till den. 
Men de verkar vara ett väldigt mysigt litet ställe, ska vara på ett demens boende i Tranemo. 
Nästa onsdag är min första dag, de ska bli spännande! 
 
Sen hade vi en lektion och kolla film, slutade vid 11.05 men va tvungen att stanna kvar för jag skulle till läkan, och de gick la bra. Men ska till Gislaved på måndag och undersöka närmare. 
Jag är inte gravid, inget allvarligt, bara min spiral som kråglar lite bara. 
 

Sen träffade jag lilla syster Fanny, vi gick en lite promenad och hämta hennes bil. 
Och så körde hon mig till dagis, på vägen hem så skulle hon veva ner rutan på förar sidan, så ramla hela skiten ner och så var de inte innan hon lämna in den på lagning, hela dörren va ju fan paj. Vilka idioter!! Hoppas hon löste de allafall. 
 
Snart ska vi börja med middag, men såhär har min dag varit!
 
Felicia, nu har jag och Willhelm fått våra julklappar, dem var jätte fina. 
Willhelm älskar sin julklapp, han springer runt och gapar i den hela tiden Han fick en ( megafon) 
Du är bäst Fillan, <3
 
Och vad tycker ni om min fina nya header? jag tycker den är jätte fin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0