MÅNDAG 7/1-2013 15:30

Efter jag hade skrivit förra inlägget gick jag och la mig igen. Men de var inte de lättaste, helt sjuk var de försökte vila en stund och somna, men varje gång jag blundade kom the ring tjejen upp i huvudet på mig att hon kröp mot mig och sånt, låg helt livrädd i sängen våga inte ens gå upp.. Försökte tänka på allt annat mögligt men hon kom tillbaka hela tiden. Men tillslut somna jag om, jag och willhelm vakna runt 10.20. 
 
Vi gjorde frukost mannagryns gröt och macka. 
Efter frukosten började jag diska och plocka, kasta in en maskin tvätt. Nu är jag inne på 3:e maskinen och har fortfrande mycket tvätt kvar, bli så när man använder kläder och åker bort. Skulle komma ikapp all tvätt detta lovet men så har de inte blivit, har varit borta nästan hela lovet :)
 
Snart slutar min älskling jobbet, sen när han kommer hem blir de äta upp tacosen från igår. MUMS. 
 
Nej om jag ska fortsätta städa i vårat sovrum, damsuga och bädda sängen. 
 
 
LÄSKIGT!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0