MYCKET BÄTTRE!

Idag är vi mycket bättre, ingen är dålig. 
Willhelm har inte gjort nånting sen igår innan jag kom hem. 
Han spydde inte igår när ja kom hem, jag vet inte om de va någonting han ätit eller så. 
Men idag så mår vi alla bra! Skönt de! 
 
Vi har bara tagit de lugnt idag, gjort mat och bara varit. 
Jag har börjat kolla på en serie sons of anarchy, den verkar riktigt bra. 
Jag har sett två avsnitt och jag måste bara fortsätta kolla!! 
 
Pappa har lurat mig att kolla på detta, han sa att de va så bra. Så jag kolla ett avsnitt, men nu är jag nog fast för jag vill bara kolla mera. 
 
 
 
 
Jag funderar faktiskt på att baka, jag är så sugen på nått men vet inte vad de är. Nått som skulle vara riktigt gott nu hade varit morot och dipp och kolla på sons of anarchy ;) haha! 
Men jag och Johan var nyss och handla, och han vill nog inte åka igen. Attans. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella

Skönt att ni mår bättre! Morot och dipp lät mums :) Kram

Svar: Ja jätte härligt! Hoppas ni också mår bättre! :) Ja as sugen på de, hehe. Kram <3
jessica

2013-01-12 @ 18:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0