TORSDAG

Idag när jag vakna trodde jag att de var fredag, men vad besviken jag blev var ju bara Tosdag. 
Men dagen har varit bra ändå, bara att jag har varit super trött fast blivit flummig istället. Skrattat åt allt och ingenting. Redovisning av boken blev jätte bra också! :) 
 
+ att jag äntligen blev klar med mitt matte prov på sannolikheter, fan vad lättnad jag blev skönk i hop som en sten efter min lärare sa att jag blev godkänd. Hållt på med olika prov i sannolikheter typ i 5 veckor. Måste lärara mig att plugga hemma, då hade jag klarat de mycket fortare. Har jätte svårt för matte alltså, de är de svåraste ämnet tycker jag! 
 
Willhelm är nu super trött efter dagis, han är sur och ledsen. Vi har precis ätit lite kvälls mat orka inte laga mat idag när jag kom hem så vi tog och åt macka istället. Johan och Willhelm hämta mig idag från skolan, super snälla killar har jag. 
 
Nu har vi i klassen en blogg också, vi har inte kommit i gång med den. Men ett inlägg är skrivet. 
http://voelva.blogg.se
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0