Känns som fredag

Som jag skrev i morse så drog jag till jobbet, slutade klockan 1 sen cyklade jag hem till mina älskling. Dem hade haft de mysigt här hemma, hunnit äta frukost och busat. Jag gick och vila en stund, eftersom jag bara sovit 4 timmar i natt. Jag är fortfrande döds trött, ska snart gå och lägga mig. 
 
Men efter jag vilat en stund åkte vi till affären för vi hade bestämt oss för att göra tacos idag. Så de har vi ätit så kollade vi ice age 4 tror de stavas så, men ni fattar vad jag menar annars. 
 
Imorgon bär de av till leos lekland med WIllhelm, jag ska nog troligtvis köpa en NY telefon. :) denna gången blir de äntligen en iphone, de är la på tiden att komma in i gänget ;) Vi får väl se, jag hoppas på det iallafall. Annars kommer de under sommaren eller i sepember.. Men min telefon jag har nu har börjat lagga så. :/ trycker jag på samtal så stängs de ner och så håller de på. 
 
skitsamma. 
 
Men de känns som de är fredag idag, hel skumt! :/ Men de är bara måndag och imorgon tisdag. Så imorgon blir de att lägga sig väldigt tidigt igen för då är de jobb igen. Men de ska bli mys att åka iväg med mina lilla mysiga familj. 
 
I love my life!! And my family!! <3 
 
GODNATT KÄRA VÄNNER och VARENDA KOTTE SOM JAG KÄNNER! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0