Falkenberg

I fredags jobbade jag, sedan bar de vidare till Falkenberg. Så vi har varit hos pappa hela helgen, haft det underbart. Falkenberg är det bästa jag vet, de är så otroligt mysigt att komma dit.
 
När vi kom dit så hade pappa köpt massa grill mat, så vi satte på grillen och grillade massa kött. Pappa gör så himla god mat. Så satt där ute på deras altan andades in havslukten och kände grilllukten. Sedan kolla vi på film på kvällen och bara tog det lugnt. 
 
Igår så gjorde pappa sån god räckmacka till oss med, den var så god. Pappa borde bli kock istället för målare ;) Men vi tog de mest lugnt igår, på kvällen tog vi en glass i skrea och sen kollade vi in havet. 
 
Idag var vi på gekås och handlade lite shorts och klänning och lite annat. 
Sitter nu och väntar på att Johan ska komma hem, han har varit i Tyskland men nu är han snart i Falkenberg så han är la hemma om 2 timmar eller nått, får se om jag missar han när han kommer eller inte, ska snart gå och lägga mig. Det är jobb som gäller imorgon, hade jag varit ledig hade jag nog stannat kvar i Falkenberg, idag ville jag inte hem. Men ska dit ner snart igen, vi ska med pappa och Annika till äventyrslandet i halmstad. 
 
Nu ska jag kolla lite Wallander, sen blir det att lägga sig. 
 
Nej vi har haft en kanon helg! :)
 
Godnatt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Älskar min familj! <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0