Lördag

Jag gick och la mig väldigt sent igår eller idag kan man la säga somna halv 2 - 2. Jag vaknade klockan 6 idag och kunde inte somna om, hoppade in i duschen och satt och kollade lite tv. Sen kommer Willhelm upp, och han har varit vaken sen dess inte sovit nått. Så jag tror han kommer somna tidigt idag han var uppe väldigt sent igår. 
 
Men jag somnade vid 9 och sov eller halv sov i soffan i en timma medans Willhelm kollade film. 
Nu sitter vi helt utslagna och mätta i soffan, vi tog en cykeltur till Tranemo innan. Vi hade inget och göra så vi åkte dit och köpte en dricka, satt utanför Willy:s en stund sen cykla vi hem igen. När vi kom så värmde vi potatismosen sen igår och stekte köttbullar och tog lingon. Det fick bli våran middag. 
 
Josefin kanske kommer hit ikväll sen med, hoppas! :D
 
Nej om man ska ta och lägga sig och vila lite, men risken finns ju att Willhelm somnar också och är vaken till typ 1 i natt. Han ska helst inte somna på dagen/eftermiddagen för då kan inte han sova på kvällen/natten sen. 
Om han somnar typ innan 1 då kan han men somnar han någongång efter 1 på eftermiddagen är de kört :P
 
 
 
 
 
Vacker pojk jag har :') stolt mamma! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0