mysiga dagar

Jag har haft jätte mysiga dagar, igår så var vi med moster Fanny. Sedan slutade Johan tidigt för att köra Willhelm till tandläkaren och har var super duktig och fick jätte mycket beröm. Sen efter det åkte vi in till Borås och åt mcdonalds och satt där ute och hade mysigt. Sen kom vi hem då satt jag och Willhelm ute och åt vattenmelon. 
 
Idag så har vi städat lite, och Willhelm har badat vi har haft en toppen dag till middag åt vi lite tacos. Känns som de är lördag idag. Imorgon ska älsklingen upp och jobba igen. Men han slutar tidigt imorgon, vilket är underbart. Vill ha min älskling hemma. 
 
Lovet har börjat underbart, på måndag är det dags att gå på utbildning. Så nervösdet ska bli att börja jobba. Inte van, men det blir jag när jag kommer in i det. Har endå mycket ledighet, skönt att tjäna egerna pengar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0