Lördag

Sitter nu i soffan och försöker plugga lite.
Hade en kanon dag igår, sista dagen på praktiken och på min rast gick jag och Jossan och köpte blomma till våra praktikplatser, och de var väldigt uppskattat. 
Sen när jag slutat tog jag bussen hem och var hemma en stund sen åkte vi till Tranemo och hämta Jossan, och vi handla de vi skulle mysa med under fredagskvällen. Sen körde Johan hem oss och sedan åkte han. Han skulle vara borta under helgen. 
 
Vi åt tacos och spelakort och hade de jätte trevligt. Sen när Willhelm somna drack vi lite vin och cider och prata och lyssnade på musik och hade de super. Vi gick och la oss vid 2-halv 3. Lite slö har man varit idag. Men har hunnit med en hel del idag ändå. Efter Jossan åkte hem innan så kolla jag och Willhelm film och myste till Melodifestivalen innan. 
 
Nu ska jag försöka plugga vidare. 
Imorgon kommer min älskade man hem, saknar honom! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0