snart ska jag hem.

Sitter hos pappa och haft en underbar påsk helg. Men snart är den över då Sandra och Fanny är på väg att hämta mig. 
 
Helgens godheter har bestått av, goda middagar och härligt sällskap mysiga film kvällar med pappa, Annika och Nelly och självklart min älskade grabb Willhelm. 
 
Har fått stort gott påsk ägg, och jag har även köpt ett jätte fint påsk ägg till Johan. Pappa hjälpte mig att välja ut fina grejer en kille vill ha och de fick bli rakhyvlar, kallsonger, hans favorit godis även en redbull, tia lotter och raklödder. Och jag hoppas och tror han blir kanon glad :) 
 
I veckan kanske man ska iväg och spå sig, de ska bli spännande att bli spådd av någon som inte känner en eller vet någoting om en. Och då ska vi åka ett par tjejer, jag, Fanny, Sandra och Nadja. Spännande hoppas de blir av! :)
 
Hoppas ni får en toppen söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0