söndag

 
Det är så jävla mycket plugg i skolan denna veckan. 
Det är helt sjukt, ett prov imorgon som jag ska börja plugga på nu. 
Sen på tisdag är de en idrottsuppgift, onsdag vård och omsorgs uppgift. 
Torsdag psykologin, fast den fick man jobba med under lektionen. Alltså de är nått hela tiden!
Ibland blir de såna här stress perioder och dem är fan inte roliga.
 
Och nu är de skola hela veckorna, och de kommer kännas knasigt. Men jag kommer sakna praktiken, roligaste praktikplatsen jag haft faktiskt!
 
Nej nu måste jag plugga här, ska bannemej klara provet imorgon! 
Just de, min älsklig är hemma igen.. Gud vad jag saknat honom. Han är bäst! Min älskade MAN! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0