kalas / lycka till min vän

Igår fyllde min älskade grabb 4år, så vi hade kalas. Han blev glad för alla fina presenter och han tyckte tårtorna va fina och goa, han valde att ha maräng tårta. Sen efter kalaset ville han hänga med sin kusin och faster och sova i en husbil, så han fick självklart hänga med. Så jag och Johan ska snart åka och hämta honom. Sen i eftermiddag tror jag att min mamma och Fanny kommer på besök, och så kanske jag och Willhelm åker till pappa nästa helg. 
 
Idag så är min älskade vän Daniella i Göteborg på idol audition, jag tror på henne och är så duktig och hon har sådan talang. Jag hoppas hon kommer vidare! Jag skulle vilja varit med henne, men det gick tyvärr inte. Men jag tror det kommer gå så bra. 
 
Igår kämpade jag mig igenom hela dagen, var ute hela dagen igår och hade en station för 8:orna vi visa hur man byggde vindskydd och så fick dem testa på att bygga själva. Men idag mår jag lite bättre, igår var de katastof, men försyld är jag fortfarande, och lite ont i öronen. Men igår fick jag ont i lungorna när jag andades och när jag hosta. Men så jävligt är det inte idag. Hoppas jag är bättre tills på måndag! Det var lite roligt igår jag och Johan skulle beställa pizza så satt jag inne på pizzan och vänta på att den skulle bli klar, då kom de en doft av pizza, jag kunde lukta och jag blev gööör hungrig. Det var lite kul, inte känt doft eller nått på hela dagen sen så kom de en pizza doft! :)
 
Nej nu ska jag fixa mig sen hämta Willewalle :) 
 
Ha en kanon dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0