STOLT ÖVER MIG SJÄLV

Nu måste jag skryta lite, eftersom det är min blogg och mitt liv så har jag all rätt i världen att göra det. :)
Det är såhär, jag har äntligen klarat matten det är ett stort prov på allting kvar. SÅ nu är alla små delar gjorda. Trodde jag aldrig skulle klara algebran. Men det gjorde jag, jag är även helt klar med den skriftliga delen i svenskan som jag var så nervös för även muntliga. Jag skickade även in en försenad psykologiuppgift som jag legat efter med, men nu är den inne också. Sen är jag halvvägs klar med en annan psykologiuppgift som ska redovisas på torsdag! Jag är så glad och så LÄTTAD nu! Nu är de inte mycket kvar som måstes göra. 
 
Imorgon är de även den årliga "katastrofdagen" som vi i vård och omsorg har som en tradition. Det är 3:orna som behandlar oss 2:or och 1:or. Det ska bli spännande, roligt och jävligt nervöst! 
 
Det är väldigt mycket skolan som kretsar kring mitt liv just nu, men det blir så i slutet av vårterminen. Betygen sätts och alla uppgifter ska in, jag känner att skolan har tagit över mitt liv nu på något sett. Jag längtar tills det är lov och jag kan umgås med min familj när jag är ledig och bara njuta. Jag jobbar ju också men jag är ledig minst 3-2 dagar i veckan, vilket är super skönt! 
 
Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag inte försover mig, gjorde det idag nämligen vaknade 06.40 och jag brukar gå till dagis klockan 7. Men kom på att jag hade idrott så behövde inte sminka mig eller fixa mig nått. Det vara bara väcka WIllhelm ta på oss och dra typ. 
 
Nej godnatt nu mina vänner, innan jag fastnar här och skriver en bibel och inte tar mig här i från.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0