GEKÅS

Varit på Gekås idag igen, nu är äntligen alla julklapparna klara.
Jag ska bara köpa till Johan sen är de klart, tror mitt lilla troll kommer bli ÖVERLYCKLIG på julafton. 
Har även köpt lite saker hem och till mig själv också. Köpte ett sånt gott doft ljus jätte stort, så nu luktar lägenheten ljuvligt! Fick även tag på en plast gran, så imon ska vi pynta gran här hemma, så mysigt ska försöka hinna med och göra knäck också, de är såå gott!! 
 
 
Prinsen är hos sin farfar han ska sova där tills imon, så nu ska jag städa lite såhär på kvälls kvisten. Så blir de och kolla film eller nått efter städningen. 
 
 
Glöm dina beskymmer, för i morgon kommer det nya!
 

Kommentarer
Postat av: Sara mara

underbara jessica, du är världens finaste!

Svar: Tack detamma älskade du <3
jessica

2012-12-21 @ 13:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0