JULAFTON

Dagen började med att tomten hade varit hos min Willhelm på morgon och lämnat ett paket. 
Men har var väldigt svår väckt på morgonen idag, men han gick och la sig väldigt sent igår. Men efter en stund vaknade han rusade upp när han såg sin julklapp ligga jämte honom. 
 
Sedan var de dags att ta på sig och gå ner till svärmor där de var gröt till frukost. Och efter gröten var de bara sätta igång och greja med maten, tack gode gud hade vi fixat lite igår, så de var inte super stressigt med maten. Sedan var de kalleanka och sedan käka vi, sen kom de alla barnen väntat på JULTOMTEN.  
 
Och Willhelm med super glad för alla sina julklappar. Och de var inte några julklappar de var MÄNGDER. Haha, men de är mysigt. Det bästa som finns är att se lyckan i sitt barns ögon, och lyckan sprider sig till mig och jag blir alldels tårögd att se mitt barn så lycklig. 
 
Willhelm fick: 
Bil matta
Pyssel grejer
Doktor sett
Last bil med släpp, på släppet massa bilar
Blixten soptunna 
Puzzel 
Bok
Massa leksaks bilar och helikopter mm. 
Hårfärg (spray)
Bäddsett 
Kläder
Gitarr
Spel dator
Lera 
Godis
Spel 
Polis sett
Svärd
 
och massa mer, kommer inte ihåg allting det var de jag kom ihåg. haha, mammas prins
 
Jag fick: 
Ljus 
Smink 
Sockar
Parfym 
 
Och så fick jag när jag fira mini jul hos pappa: 
Mobil
Kläder
Smörknivar
Smycken
Godis
Ljus
Klocka 
Sockar
 
Och nått mer, men kommer inte riktigt ihåg. 
 
Nej nu ska jag sova, är verkligen super trött! Vi har kanke planerat in våran nyår också. Hoppas de blir som vi tänk hade nog varit roligt. Men skriver imorgon igen. Kram och Godjul!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0