JULLOV!

Äntligen är de JULLOV..
Det är verkligen behövligt just nu, jag börjar känna mig otroligt trött!
Ska bli otroligt skönt att vila upp sig lite, och bara mysa med min familj!!
Idag slutade vi kl 10 och sedan var jag kvar en stund med några kompisar, gjorde lite ärenden och tog en fika. 
Fan, beställde en kladd kaka på fiket i tranemo blev fett besviken torr kladdkaka och bräd. Efter lite om och men trog jag modet och gick fram och klaga på den, så fick välja nått annat en morotskaka. 
 
Sen åkte jag hem och hämta Willhelm, och när vi kom hem var Johan redan hemma han hade slutat tidigare. Så drog vi till borås, och då köpte jag en julklapp tíll Johan, så nu är han klar! Härligt! 
 
Nu sitter jag och Willhelm och myser till tv:n hann hem så vi kunde kolla julkalenden :)
 
nu ska jag mysa vidare. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0