KALL DAG!

Vaknade för ca en halv timma sen, fyfan va kallt de är. Fönstren är alldelses fuktiga, och de kallaste för i år tror jag bestämt. Min lilla kille ligger fortfarande kvar och sover, skulle också vilja somna om. Men är för pigg för det nu. Han vakna i natt och var vaken en bra stund och försökte få mig att gå upp, men kl va 4 eller nått så han fick gott somna om. Han är mycket bättre nu, vilket är skönt. Men de har hoppat en försyldning till mig med, känner mig sjukt seg och näsan är täppt. 
 
Ska försöka plugga lite idag, ska även försöka göra pepparkakor och peppakaks hus. Mysigt! 
Men fortfrande inte hittat mitt julpynt, ska försöka leta efter de sen också. Hittat lite men långt i från allt. 
 
Igår skulle jag försöka mig på att göra mönster, jag har sett på youtube på när man lägger nagellak i vatten och sedan gör mönstret man vill ha, och sen doppa fingret i de. Men de gick ju sådär, började få till de i slutet. Men letade efter mitt nagellack borttagnings medel men hittade de inte, så gick svart på naglarna hela dagen. Men sen så fick jag låna min svärmors haha. 
 
Underbart med fredag, idag slutar min älskling tidigare också. :)
 
 
 
Nej skriver senare, nu ska jag slå på tv:n och se va de är på den! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0