KVÄLLS MYS

Varit i skolan hela dagen, ingen toppen dag precis. 
Efter första lektionen fick jag så jävlans ont i ryggen, så har klagat hela dagen. Stackars klass kompisar som hört mitt gnäll idag. Gör fortfrande ont, men ska strax ta en ipren och hoppas på att de går över. Vill inte ha ont imon ska göra nått jätte roligt första idrotts lektionen imon. 
 
Men idag när jag sluta, hämtade johan och willhelm mig. För mammas prins skulle till tandläkaren, och allt såg bara fin fint ut i hans mun. Jag blev så stolt, han var så duktig och öppna munnen. Trodde inte han skulle göra de men jag har bytt tandläkare till tandverkstan i tranemo, och dem är såååååå mycket bättre än folktandvården. Dem kom till och med och hälsa i vänt rumet innan de var hans tur. Nej men jag gillar dem så mycket där, jag bad folktandvården efter en bettskena på natten, och sa att jag gnista tänder och gjorde inte nått åt de. Dem sa bara nej de gör du inte. Men när jag bytte så fixa dem de första besöket klart du ska ha de sa dem. Fick den skit snabbt med för de va akut med den. 
 
Nu sitter jag och willhelm och kollar på youtube klipp, för att jag hörde han sitta och sjunga på Gangnam style från ingenstans. Jag började skratta och tyckte han va så duktig, så jag satte på musik videon åt han, då börja han dansa också. hehe, så söt!  Han förvånar mig varje dag, kommer med nått nytt. :)
 
Nu ska jag försöka få han att somna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0