LÖRDAG

Ja vad ska man skriva om?
Inte hänt så mycket idag, i morse gick vi upp vid 9 tror jag. 
Sedan så var jag barnvakt, Johan, hans syster och mamma åkte och handlade julmaten. Kusinerna lekte förfullt. Sen har jag varit hos svärmor hela dagen typ, hunnit tvättat lite. 
 
Imorgon blir de fullrulle hela dagen, allt som ska fixas innan den stora dagen. Men på kvällen så ska jag försöka hinna med att göra knäck till uppesitta kvällen. Sist jag gjorde de så blev de inte bra, blev inte hårda som dem ska, så vill försöka på nytt. 
 
Nu sitter jag och Willhelm och kollar på UPP på 5:an, Willhelm är helt inne i de reagerar inte på nått. Tog kort på han nyss och han brukar se de när jag sätter kameran framför ansiktet men märkte de inte ens. HAHA
 
 
tvätta ansiktet snart ser jag, ;) haha KLADDMONSER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0