ONSDAG

Har inte hunnit med att blogga på nåndag, men de har inte hänt nått speciellt. Vanliga dagis och skola, skönt att de snart är lov då blir de massa mys och roligheter!
 
Denna terminen har verkligen gått super fort, hinner knappt med ju! Snart är det sommar igen, de är ju så helt sjukt! haha. 
 
Tänkt att jag börjar 3:an om ett halv år, seriöst jag är fruktansvärt stolt över mig själv att jag kommit såhär långt. Att de går så bra för mig som de gör, de är inte ofta jag berömmer mig själv för de jag gör, och de är inte ofta jag säger att jag är stolt över mig själv, självklart är Willhelm och Johan de bästa som hänt mig, sen kommer skolan så glad att jag hoppa på igen och fullföljer mina studier och att de går så bra som de gör. Men de hade inte gått så bra om jag inte hade min fantastiska klass, dem gör så att de är roligt i skolan och dem finns där för mig hela tiden. Ni ska veta jag finns för er med mina vänner! Jag har aldrig tyckt om skolan, börja skolka i 4:an och alltid haft svårigheter med ämnen med mera, men när jag börja på Vård och omsorgsprogrammet så har dem verkligen hjälpt mig att inse att jag också kan om jag vill, och jag är så glad att dem pushar mig och berömmer mig. Utan beröm så vet man ju inte hur de ligger till och jag känner att jag kanske inte kan. Men NU vet jag att jag OCKSÅ kan. Och ni skulle se mig förra året när jag fick mitt första MVG omg jag började nästan gråta. Trodde fan inte att de var sant alltså. Men lilla Jessica kan också! Men de är Willhelm som ger mig den alldra mesta styrkan, jag ska ha ett jobb och jag och Johan har dröm om hus senare och veta att man har en dröm i bakhuvudet gör att man vill kämpa. Det ska bli så roligt sen när jag också hjälper till och försörjer familjen. Jag älskar min familj tack för att ni finns! Ni är bäst! :) Nog tjatat om de! 
 
Nu ligger min älskade prins och sover somna så sött jämte mig i soffan, när vi kom hem gick vi ut med hunden sen kom Johan. Och vi åkte lite pulka i pulka backen, de tycker nog Willhelm var super roligt att åka pulka med pappa och mamma. Hehe, imon är de lusse firande på dagis för Willhelm då ska han nog vara peppakaka. 
 
Nej ska se om jag kan börja plugga lite specialpedagogik. 
Just de vi hade föreläsning på specialpedagogiken idag, den bästa jag lyssnat på! Så intressant och vilken härlig människa som föreläste, så rolig han hade verkligen humor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0