SÖNDAG - ANDRA ADVENT!

Ja va har vi gjort idag, ganska mycket faktiskt känns de som. Fast inte så mycket som hänt ändå, men de känns som hur mycket som helst.Fick skön sovmorgon idag, vilket var väldigt behövligt. Fan satt uppe hur länge som helst och slog in paket, gick nog och la mig vid två tror jag. 
 
Sen åkte vi och handla lite, och beställde pizza det var så gott. Var sugen på de i fredags med, men de blev ingen då men idag så. Haha! Men så har jag färgat håret svart hade sån utväxt, men jag har läst mig en läxa färga inte håret när Willhelm är vaken!!
 
Jag stod på toa och färga håret, Wille skulle såklart va med mamma. Och skulle på toa 3 gånger under tiden jag färga håret. Så klart sa han så för att vara med och kolla, nickenyfiken fast "willenyfiken" haha. Men tredje gången jag hjälper honom kollar jag i hans huvud då hade han fått en klick hårfärg där stor som en femkrona. Och jag får panik ställer han i duschen och han får panik. Ja men nu har han färgat håret, en svart fläck i uppe på huvudet. Så de kan gå, färgen går ju inte bort heller. 
 
Sen när han somna färga jag ögonbryna, men fan tycker inte de syns :/ Men ska testa igen tror jag. Har testat de medelet innan, och då funka de. Varför funkar de inte nu ;/? 
 
Nej nu ska jag sova, skola imon igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0