SVENSKA HJÄLTAR

 
Satt bänkad framför tv:n innan och kolla på svenska hjältar galan.
Alltså, ni skulle sett mig hade inte ett öga torrt under hela programmet. Tackar gud att de finns sådana människor som är så starka och har de modet dem har. Du har verkligen hjärtan av guld dem som hjälper människor såhär. Nej jag var så rörd och mina tårar var glädje tårar rätt igenom. 
 
Nu sitter jag i soffan och gör ingenting, ska strax gå och lägga mig är så jävla trött!
Johan är hemma igen med, han kom hem precis när svenska hjältar tog slut ungefär. Willhelm somna för en halvtimma sen, han var uppe länge idag, trodde jag faktiskt inte han skulle vara. 
 
Imorgon blir de storstädning + slå in dem sista klapparna. Ska tvinga johan att köpa uppesitta binglott med hoppas dem finns kvar! :)
 
Just de, när johan kom hem kolla han brev lådan vi hade glömt av de innan. Då hade jag fått julkort och Willhelm hade fått ett packet, han blev super glad han fick ett par innetofflor. Vi är jätte tacksama vi fick de från mammas moster och hennes man. Och när jag var liten fick jag likadana fast vita och jag var alltid hos dem för vi bodde granar de var en liten tunn skog mellan oss, men jag  brukade gå dit och vara där och kolla för hon gör såna tofflor och säljer. Och de var så roligt för jag träffade henne på falkenbergs julmarknad eller en bit utanför falkenberg då stod hon där och sålde så stanna jag och prata med henne. Och sen fick jag ett par på posten till willhelm. Så snällt, och de var typ flera år sedan vi pratade och så fick vi bara ett par tofflor sådär :) <3
 
Nej godnatt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0