TOPPEN HELG!

Johan körde mig och Willhelm till Daniella igår, kom dit och då greja dem för fullt med bakelserna vi skulle sälja på marknaden. Sedan gjorde vi oss i ordning för att åka dit. Vi ställde upp våra grejer på bordet, då sa Willhelm jag är hungrig, Daniellas syster tog med honom för att käka. Efter en halv timma kom han tillbaka ungefär, men de var inte länge Willhelm stod ut med att vara med och sälja. Så han hängde med tillbaka till dem andra barnen och lekte. Och Willhelm har träffat många nya kompisar och både han och jag har haft de super mysigt verkligen. Och försäljningen till afrika resan gick hur bra som helst. Vi fick in 1425:- på en och en halv timma ungefär. Toppen ju! 
 
Sedan på kvällen åkte vi tillbaka till daniella, gjorde i ordning oss för att gå på grötfesten och de är ett julbord. Super gott och mycket folk. Och Daniella och hennes syskon och syskon barn uppträde med jul låtar på stora scenen. Otroligt duktiga var dem. Tack för allt, och tack för en toppen lördag! <3
 
Kom hem idag, åkte till fyndlagret och köpte en pulka till Willhelm och ny duk till storarums bordet.Sen fixa jag lite hemma och då kom min morbror och hans familj hit och skulle jämte sina korvar. Bjöd på fika och prata lite, var verkligen jätte längesen jag träffade dem. Jätte trevligt, dem gav Willhelm julklappar och han blev superglad. Väntar på att mamma ska komma hit och hämta korv. 
 
Nu ska jag hänga upp tvätt och sedan kolla julkalenden med Willhelm! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Din alldeles speciella vän.

<3 <3

Svar: <3<3
jessica

2012-12-02 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0