VART ÄR ALLT PÅ VÄG?

Jag tycker ärligt att allting börjar gå för långt. 
 
Kolla in den här grejen! Den vispar såsen själv, kommer man få göra nånting själv till slut? Kommer nån robbot gå på toa åt en snart? Jag kanske överdriver, men de kommer sånna konstiga grejer nu för tiden. Men de kanske är smart med en sån, men jag vill vispa min sås själv. Men vad tycker ni om detta? Överdrivet eller bra? Jag vet faktiskt inte. Men man blir så fruktansvärt chockad. 
Den finns här: http://www.coolstuff.se/Stirr-Automatisk-Sasvisp
 
Nu ska jag kolla xfactor, av dem som är kvar röstar jag på awa. Men skulle vilja se malcolm eller j.e.m i finalen. 
Imorgon blir de kanske även GEKÅS köpa julklappar. 
 
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0