ÄLSKAR

Jag bara älskar min blogg nu, de känns så bra med nytt! Man blir lätt uttråkad på nånting. 
Det är mycket roligare att blogga nu.
 
Just nu så sitter jag och ta en paus från plockandet hemma. 
Och Willhelm bara ligger i soffan och kollar tv, så somnar han och så vaknar han. Men jag förstår han så mycket, han har inte sovit nånting i natt. De kan inte vara lätt och vara så liten med magsjuka. Fyfan vad hemskt de är. Jag vet när jag har haft de, de är ju fruktansvärt tänk då en liten. Men han dricker jätte bra, men de kommer upp lika fort som de kommer in. Försöker få han att dricka massor, och de är huvudsaken att han dricker. 
 
Nej om jag ska fortsätta med de jag höll på med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0