ÄNTLIGEN HEMMA

Nu kom vi hem, gick på kalas direkt efter jag hämtat Willhelm. 
Har även haft en kanon dag på praktiken idag! Sista dagen i morgon och slutar kl 13. 
Gud vad fort allting gått, men idag gjorde jag en vetevärmare på praktiken. Och de blev väldigt populär här hemma, Willhelm och johan bröja slåss om den. HAHA, SÖTA! 
Men Willhelm vann såklart! :)
 
Innan när jag skulle hämta Willhelm sa dagis fröken, att han haft en oturs vecka. 
Igår så hann han inte på toa och kissa på golvet, och idag ramla han ner från en stol. Och när han skulle kissa ramla han i toaletten. Tycker synd om min lille kille. Och innan jag hann komma satt han på gungan och höll på att somna. Min lille plutt är trött! 
 
Nu ska jag mysapysa med Willhelm innan han somnar. 
 
Måste ladda min kamera igen, så att de kommer in bilder på bloggen. 
 
En vetevärmare, men när jag laddat min kamera lägger jag in en bild och visar min! :) 
Jag är jätte stolt över min snygga!
 
 
& bjuder även på en bild när min puttis var bebis! saknar bebis tiden lite, jag är sugen på en till. Men de får vänta tills efter jag fått jobb och tagit studenten :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0