Godnatt

Ligger och ska lägga mig snart. 
Men jag tänkte kolla film innan jag somnar, jag har hittat en sida på nätet som verkar jätte bra. 
Swefilmer.com och där ser de ut att finnas massa bra filmer, de är ju jätte bra med en sådan sida att man kan kolla film online. 
 
Visst jag har vetat att de finns filmer så, men jag har aldrig kollat på de. Eller vart intresserad av att kolla filmer online. Men idag kom jag på att de är ju bra om man har tråkigt, bara lägga sig i sängen och kolla. Precis vad jag ska göra nu. 

Och jag har hittat en tjej som ska göra om min blogg. :) Hon är verkligen jätte duktig, hon har gjort ens blogg som jag brukar läsa ofta och den är verkligen super fin. 
Hon som ska göra min blogg är http://stolpe.blogg.se/
 
Så om några dagar har jag en ny header eller vad de heter. Och de ska bli en nystart att blogga då när de är nytt och fint. 
 
Min header är ju super fin, men jag vill ju ha nytt denna är ca 3 år gammal :)
 
Nog tjatat från mig. 
 
Godnatt. 
 
Kram jessica
 
Mammas lille kille ligger och sover nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0