KAN MAN BLI ANNAT ÄN GLAD!

Är så stolt över dig gumman! Så långt du har kommit och det är underbart att se att du äntligen förstått att du är så duktig & tror på dig själv! 

Jag finns där i vått och torrt, absolut! Lämnar aldrig din sida. 

Längtar så otroligt mycket till helgen och det ska bli så mysigt att presentera er för min familj! Dem tycker redan om dig så mycket fast dem bara träffat dig några gånger i affären för jag pratar om dig varje dag här hemma :) 

Älskar dig. / Din alldeles speciella vän.
 
Den här fina kommentarer fick jag nyss på min blogg. Och kan man bli annat än glad och rörd när man läser den. 
Så himla glad att jag har en sådan fin vän! :)
Den kommentaren gjorde min kväll tack min speciella vän Daniella!! I Love you<3
 
 
<3

Kommentarer
Postat av: Diana

Daniella är fin hon <3

Svar: Det är hon verkligen :) <3
jessica

2012-12-01 @ 19:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0