Måndag och verkligenhet

Äntligen nyss hem kommen. 
Dagen har varit toppen, skönt att träffa alla underbara klass kamrater igen. 
Och de är skönt att få in alla vanliga rutiner, nu sitter jag och willhelm framför tv:n och willhelm äter kvälls mat. 
Men han försökte somna nyss så jag försökte få han att bli pigg då fick de bli en tallrik yogert framför tv:n. 
 
Imorgon är de prov i svenska som gäller och jag fattar ingenting. Så ska försöka plugga hela kvällen och hoppas att någonting kommer in i huvudet på mig. Men är så himla trött, har ju varit på lat sidan hela lovet. 
 
Och snart har jag ny header, tjejen som ska greja den håller på med den. Underbart med lite nytt! 
 
Jag och min klass håller på att sälja goa salami korvar, och är inne på sista veckan för beställning. Bara säg till om ni vill ha så skriver jag de på min beställnings lista. Vi ska nämligen försöka komma till afrika i 3:an och kolla sjukhus, kolla hur dem lever osv. Och de ska bli jätte spännande. Det är en upplevelse för livet ju, helt otroligt hur ofta är de man får chansen och komma till afrika och kolla där liksom. Först tänkte jag inte hängt med men nu har jag bestämmt mig jag ska med. Jag har ju barn och så ju, men jag har tänkt på detta i ett års tid nu. Men två veckor av willhelms liv är ju inte mycket, de är en upplevelse som jag aldrig kommer glömma och som jag aldrig får chansen att göra mera. willhelm klarar sig utan sin mamma i 2 veckor han har en pappa också. Så de ska bli jätte spännande och kul! 
 
OCH NU HÅLLER JAG PÅ ATT LADDA KAMERAN SÅ JAG KAN FIXA LITE BILDER TILL BLOGGEN OCH TILL MIN NYA HEADER. 
 
kram
 
 
Den goa korven ni kan beställa från mig, men ni som bor i närheten av Tranemo & Svenljunga kan beställa förfullt! De finns peppar, vitlök och krydd smak och de är 800 gramare så de är mycket korv. Dem kostar 170:- st! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0