ONSDAG

Minst sagt stressiga dagar har de varit. 
Willhelm min lille kille, har vägrar gå upp på morgonen. Även vägrat ta på sig, så vi har varit lite sena. Men vi har Ändå kommit i tid. Fast varit lite stressade, men vi har blivit sams till slut. Men de är så jobbigt med detta mörker som är nu! Och de är inte lätt att gå upp. Willhelm sa de innan: Mamma jag orkar inte detta mörker det är jobbigt, de är mörk när man går upp och de är mörkt när man går och lägger sig. 
 
Igår så var de skola, och idrott sista lektionen. Och de var hur tufft som helt, jag var helt slut när jag kom hem. Och idag när jag vakna hade världens träningsvärk och de är kvar. Igår kom alla korvar med som några beställt, men tog dem från skolan idag, så jag ska försöka dela ut korv i veckan. Redan levererat två stycken, så nu har jag 14 korvar kvar att dela ut. 
 
Hade även utvecklingssamtal i skolan idag, och de var de bästa utvecklingssamtalet jag haft i hela mitt lev. Som jag kommer ihåg allafall. Låg bra till i alla ämen och de var verkligen skönt att höra. Då får man verkligen mer motivation. Verkligen super kul!! :)
 
På lördag blir det att åka hem till Daniella, jag och Willhelm ska dit. Och vi ska sälja på saker på Håksviks julmarknad och den på lördag kväll ska vi på grötfesten som dem har där varje år. Det ska bli super skoj att åka dit. Och de ska bli mysigt att träffa hennes små söta syskon. Hennes familj verkar helt underbar, alla verkar verkligen super trevliga och mysiga. 
 
Mammas lilla kille har somnat, vi skulle skriva brev till tomten idag. Men de blev inte av, får göra de imorgon när jag kommer hem till honom. Han ska vara hemma med Johan imon, för att dagis är stängt. Mammas pluttis, Och så ska vi göra trolldeg imorgon, vi var i affären innan och de var viktigt att köpa matolja hem. :) 
 

1 dl vatten
2 dl vetemjöl
1 dl salt
1 msk olja
ev karamellfärg

Arbeta ihop ingredienserna till en smidig deg. Om du vill spara figurerna kan du torka dem i ugnen i 100 grader i 1 timme och sedan låta dem stå till dagen efter.

Där har ni receptet om nån vill ha. 

Nu ska jag försöka röja lite här, passa på när Willhelm sover och klockan är inte så mycket. Sen ska jag kolla på Stalker klockan 21. 

 
Jag och min vackra vän Daniella. Hon finns verkligen där, i vårt och torrt. <3
 
Så tacksam att jag träffat er mina vänner. NI är underbara. Älskar er! <3
 
 
( mitt öga ser inte så hängande ut, wille pressar mot de :)! )
Jag och mitt lilla charmtroll, mamma älskar dig överallt annat! Du är verkligen de bästa som finns. Du ger mig styrkan här i livet. <3

Kommentarer
Postat av: Din alldeles speciella vän.

Är så stolt över dig gumman! Så långt du har kommit och det är underbart att se att du äntligen förstått att du är så duktig & tror på dig själv!

Jag finns där i vått och torrt, absolut! Lämnar aldrig din sida.

Längtar så otroligt mycket till helgen och det ska bli så mysigt att presentera er för min familj! Dem tycker redan om dig så mycket fast dem bara träffat dig några gånger i affären för jag pratar om dig varje dag här hemma :)

Älskar dig. / Din alldeles speciella vän.

Svar: Åhh du är så fantastisk min fina vän! Du är fan bäst, vad hade jag gjort utan dig vid min sida. Hade aldrig orkat, så himla glad att vi träffades. Du är min speciella vän <3 love you! Jag hade inte kommit så långt om inte du fanns där och stötta mig<3
jessica

2012-11-28 @ 20:25:24
Postat av: Din alldeles speciella vän.

Det är inte jag som har fått dig dit du är och fått dig att bli så duktig utan det har alltid funnits i dig och ödet förde oss nog helt enkelt tillsammans för att stötta varandra och finnas där i vått och torrt.

Du har kommit så långt i livet och med skolan för att du har kämpat stenhårt för det. Allt är din förtjänst, jag behövdes bara där för att stötta dig när du föll och få dig att tro på dig själv. Och det kommer jag fortsätta göra, för alltid.

<3

Svar: Gumman, min! Jag blir alldeles tårögd av allt du skriver! Du är helt fantastisk!! Du finns du har rätt i allt du skriver. Men du får mig att förstå att jag också kan, och att du tror på mig, de är de som gör mig så glad. För du är så himla duktig., Och du och jag har så mycket gemensamt. Och att vi träffades 2011, de var ödet som sa att dem här människorna passar så bra ihop och att vi skulle bli vänner, de var de bästa som kunde hända! So happy for that! Tack för att du finns! <3
jessica

2012-11-28 @ 20:41:48
Postat av: Din alldeles speciella vän.

Lämnar dig aldrig. <3

Svar: Och jag lämnar inte dig heller!! <3
jessica

2012-11-28 @ 20:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0