lov och bara myser.

Just nu sitter jag och willhelm och myser framför tv:n. 
Varit en full späckad dag med massa kul, underbart med LOV. Det är så kul att vara hemma och umgås med min lilla guldklimp. 
 
Han har blivit så oroligt stor, satt innan och bara lyssna på han och log. Nu de senaste har de kommit massa ord från han mun som jag aldrig hört han säga innan. Och de är så himla kul att höra, och man blir ju så stolt. Ett ord som kom nyss de var busfrö, haha de har han aldrig satt innnan. Och igår kom de nått annat mamma nu har du allt ställt till de. HAHA, så roligt! 
 
Och när han säger mamma jag älskar dig, du och jag är bäst! Finns de nått bättre att höra än de. 
 
Just nu sitter vi och kollar på 112 på liv och död. Och de gillar han verkligen, men mamma har polisen motorcyklar också? Ja de har dem. Men varför då?? Jo willhelm för dem ska kunna köra jätte fort och fånga bovarna. Oj då säger han. 
 
Nej nog tjatat om de, nu ska vi fortsätta kolla här. 
Sedan är det lägg dags för min lilla kille. Ha en bra kväll för de ska vi ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0