Tisdag-hemma

Ja, idag stanna jag hemma. 
Hade fruktansvärt ont i magen och i huvudet när jag vakna idag.. 
Och Willhelm blev med hemma, orkade inte lämna han på dagis. Och vad ska han göra på dagis när jag är hemma. 
 
Igår så hade jag en trevlig dag i skolan, och sista lektionen så hade vi idrott och Jossan och Daniella ville till gymmet och jag kände inte för de, men sen så ville jag med ändå och de ångrar jag inte. De var ett härligt pass där. Träningsverk har jag med, men de är tecken på att jag gjort nått bra.. 
 
Jag har blivit dålig på att uppdatera, sorry för de. Men de senaste har jag inte suttit så mycket vid datorn faktiskt och inte lika bra på att uppdatera via mobilen. Men de ska bli bättre med uppdatering, de lovar jag! 
 
Skönt de ska bli med looov nästa vecka, jag är så himla trött. Men blir alltid slö veckan innan lov. 
Så på lovet ska jag rensa jätte mycket här hemma och vila. 
 
 
så kände jag mig i morse. 
 
 
Men i morgon är de praktik som gäller, känner mig bättre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0