DRÖMMAR, som en dag kanske blir verklighet.

Sitter och drömmer om min framtid. 
Jag drömmer om ett hus mer barn och körkort. Ska snart börja med körkortet, börjar bli dags nu. Körkort är nästan ett måste innan jag får jobb, hur ska jag ta mig till jobbet annars om jag ska bli undersöterska då måste man ha körkort speciellt där jag bor nu,går ju inte bussar knappt på helgerna och man jobbar ofta helger också. 
 
Både jag och johan vill skaffa hus i framtiden, jag längtar så till studenten så jag kan börja jobba sen så kan vi skaffa hus. 
 
 
Titta vilket fint hus, sån glasveranda vill jag ha på vårat hus. 
Så mysigt och snyggt, tänk att sitta där på sommar kvällarna barnen leker. Gud vad mysigt, och äta frukost där på sommaren. :)
 
 
 
Och såhär vill jag att gräsmattan ska se ut, massa leksaker, underbart barnen springer runt och leker massor. Hur mysigt är inte de? Jag ligger och solar, och på vinter bygger vi iglo och snögubbar för fullamuggar. :)
 
 
 
Gud man kan drömma sig bort hur mycket som helst, men en vacker dag kanske de är verklighet :)
Nu har jag delat med mig av mina drömmar :) hehe
 
 
 
Denna rosa skulle jag vilja ha :)
 
Ne om jag ska försöka natta Willhelm, kram på er!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0