Falkenberg/ 20år/ Tandblekning

Ja jag har inte uppdaterat på länge, men har glömt av de. 
Förlåt!
 
Haft praktik, och jag trodde inte de skulle va så roligt som de var. 
Trivs riktigt bra. 
 
I Torsdags fyllde jag 20år, och då sjöng dem dementa för mig så roligt!
Sen i fredags åkte jag till pappa, och haft en riktigt bra helg där.  Fanny körde mig till pappa, och när vi kom dit hade dem fixat tårta. Så snällt och mysigt. 
 
I lördags åkte jag, pappa och Willhelm till gekås och där hitta jag massa fint. 
Hårfärg
Parfym 
100 pak lösnaglar
Foundation
Sockar
Tandblekning
 
Köpte ny jacka till Willhelm och vantar :)
 
Toppen dag, var tvungen att köpa cider på systemet med för att jag kan ;) haha. 
Köpte 4 st, så satt vi i lördags kväll och spela massa sällskapsspel. 
 
Jag har haft en toppen helg, idag körde pappa hem oss och jag Johan och Willhelm köpte pizza innan. 
 
Nej nu ska jag ta ut hår färgen sen lägger jag in bild på tänderna också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0