ingen ork!

Fan har så mycket jag måste göra på våran lediga dag. 
Fan måste tvätta, men de håller jag på med. Men sen städa laga mat. 
Jag har igen ork, hur trött som helst! Men men, försöker lite smått tänkte de skulle va fint innan baby slutar!
Sen när han kommer måste vi åka nästan direkt. Ska se om han kanske vill äta på nått ställe i Gislaved, eller om jag får ork till att göra mat innan han kommer. 
 
Men om jag ska få allt gjort så måste jag nog rappa på nu. 
 
Willhelm leker i sitt rum, han tyckte nog de var härligt med en dag hemma med mamma. 
 
aja, ska försöka komma igång, skulle vilja ha en powerking nu känner jag nu. Ska nog köpa en sen. :)
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0